דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואה לכל מטרה, מהי? מהם הטעויות הנפוצות בהגשת בקשה ההלוואה? מי בעצם זכאי להלוואה ומי לא? 

מאת    [ 04/12/2012 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1344 פעמים ]

הלוואה לכל מטרה, מהי? מהם הטעויות הנפוצות בהגשת בקשה ההלוואה? מי בעצם זכאי להלוואה ומי לא?

הגשתם בקשת הלוואה לגוף פיננסי וקבלתם סירוב, רוצים לדעת למה? האם הלוואה לכל מטרה היא באמת לכל מטרה אלא למטרות שהבנק רוצה לשמוע... 

הלוואה לכל מטרה מהי? הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית בכל סכום (כמובן בהתאם להכנסות הלווים )הניתנת בפריסת תשלומים ובריבית הנוחים ללווה, האיחוד שבה הוא שהלוואה זאת יכולה לשמש לכל צורך אפשרי, להלן דוגמאות: הלוואה לצורך מעשי (שיפוץ הבית או חופשה), הלוואה לצרכי בריאות או לצרכים רפואיים:לעיתים אנו נזקקים לטיפולים רפואיים לא מתוכננים שעלותם יקרה כגון: טיפולי שיניים או לחילופין חפצה נפשנו בשיפוץ קוסמטי, הלוואה חוץ בנקאית המיועדת לטיפולים רפואיים מתבססת על הסדר עם מרפאות המאפשר את העברת התשלום ישירות למרפאה והחזר בתשלומים נוחים.בנוסף קיימות דוגמאות נוספות הלוואה לחתונה , הלוואה להרחבת העסק , הלוואה לחופשה , הלוואה לשדרוג רכב ללא שיעבוד , הלוואה לבר מצווה ועוד ...

בפועל הסיבות העיקריות ללקיחת הלוואה לכל מטרה  הן  כיסוי חובות , סגירת חריגה , אי עמידה בתשלומים , חוב קיים ועוד... רבים מאיתנו מכירים את המצב , אתם זקוקים נואשות להלוואה הבנק מצידו מינף אתכם למקסימום דהיינו נתן לכם את המקסימום האובליגו האפשרי , במילים אחרות סגר את הברז,  מה עושים  פונים לחברות חוץ בנקאיות, הנציג - סופר נחמד, שולח לכם טופס פרטים אישיים או טופס בקשת הלוואה ואחת השאלות המרכזיות בטופס היא מטרת ההלוואה , בהנחה שרובנו ישרים נמלא שההלוואה היא לכיסוי חובות, הנציג מקבל את טופס הבקשה עם שאר החומר ומעביר למוסד המממן לאישור, בכל מוסד כזה ישנו חתם שמשכלל את הנתונים ומחליט אם לתת או לסרב , ברגע שאותו חתם קורא שההלוואה הינה לכיסוי חובות / סגירת מינוס , הבקשה תפסל לאלתר! לעומת זאת עם כתבתם טיול לחו"ל או ניתוח פלסטי ישמחו לתת לכם, הבנקים רוצים לשמוע מטרה 'יצירתית' ולאו דווקא את המטרה האמיתית.

בנוסף הלקוח צריך לזכור שאם בשלושה חודשים שקדמו לבקשה יופיעו בדפי חשבון הבנק כל מיני עמלות התראה על חריגה או החזרת הרשאה כלשהי או צ'ק שחזר עקב אכ"מ ולא משנה סכום הצ'ק או הסיבה לחזרתו  – לא תאושר בקשתו!

דבר אחרון אם ללקוח היסטוריה שלילית בשנתיים שקדמו לבקשה כלומר היה מוגבל , הגיע להסדר חוב עם בנק כלשהו, תיקי הוצל"פ פתוחים גם במקרים האלה לא תאושר בקשתו!

לפני מספר שנים הייתי בכנס של אחד הבנקים הגדולים בארץ ויצא לי לדבר עם מנהל סניף (בד"כ מנהלי סניפי בנק רשאים לאשר עד מאתיים וחמישים אלף ש"ח , שאלתי אותו את השאלה המתבקשת: למה חשוב לכם לדעת את מטרת ההלוואה? תשובתו הייתה כדלקמן:  ' אם לקוח מבקש הלוואה לצורך רכישה כלשהי, יקבל. אבל אם הוא צריך לסגור חוב או לכסות מינוס, לא נאשר, כי לנו אין עניין   לקנות חובות של אחרים', המחשבה נכונה אבל המציאות שונה לגמרי, שמונים אחוז ממבקשי הלוואות לכל מטרה , מטרתם בעצם לכסות חוב כלשהו כך שבעצם לא משנה אם תבקשו הלוואה בנקאית או הלוואה חוץ בנקאית תזכרו לבקש אותה ל-'מטרה' הנכונה.

 







צחי שגיב


מנהל תיקי לקוחות עסקיים


פאסט קרדיט


הלוואה-הלוואות.קום









מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב